I'm Back!


Nu ska jag försöka skärpa mig och skriva lite oftare, men det är mycket nu.
Vädret är bättre, många fylller år och jag har antagit stegräknarutmaningen :)

Sitter återigen på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs.
Nu är det rehab-vecka som gäller!

Har under dagen hunnit med såväl stavgångspromenader som bassängträning och det känns väldigt "basic" vilket säkert är bra. Men känns lite segt när jag "fuskat" redan hos min kära sjukgymnast!
Hade en träff med sjukgymnasten här uppe idag på morgonen. Sa att jag fortfarande inte känner mig bättre än innan operationen, för det gör jag ärligt talat inte. Det verkade som om hon tyckte att det var konstigt, men jag vet inte...

De andra tre som ska vara med den här veckan har allihop slutat med sina värktabletter och känner sig okej med det, medans jag inte klarar dagen utan så det känns som om något är lite galet. Det verkade som att sjukgymnasten tyckte det också så hon hade en teori.

Hon sa att det eventuellt är aktuellt med ytterligare en operation för min del. En operation för att ta bort skruvarna som de nu satt in för det verkar som min kropp gör allt för att stöta ifrån sig dem.

Det var precis därför jag inte ville åka upp hit.
Jag har anat att det är något som inte stämmer.
Ångesten var stor igår när jag skulle packa.
Och den är långt ifrån borta nu.
Helst vill jag bara åka hem igen.
Låtsats att jag aldrig hört det jag hört.
Men det är nog bara att vänta...


Postat av: Katrin

Hej

håller tummarna för dig! Kommer gå jätte bra, va de än blir tror jag. Du är stark, det vet jag.

Hör av dig om du har nått på hjärtat.

Puss & Kram

2010-04-27 @ 07:57:45
URL: http://omkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0