De Utlovade röntgenbilderna




Skruvarna sett ovanifrån - tre kotor sammansatta






Skruvparen sett från sidan - här syns tydligare kotorna och "svansbenet"





Postat av: Jos

Det är ju först nu jag har sett din blogg! Vad skönt att allt har gått bra. Hör av dig när du är på bättringsvägen och har ork så kan vi ses någon dag? :) Puuuuuuss!

2010-02-04 @ 10:58:01
URL: http://zarabi.blogg.se/
Postat av: Emelie

Detta är verkigen crazy bananas hörru du! Får man börja kalla dig för stålkvinnan nu? :)

2010-02-04 @ 13:36:55
Postat av: anna-karin

Hej gumman!

Nu kan jag iaf säga att jag förstår din smärta! Det såg ut som rejäla saker du!

Kan nog va bra att du fått extra information i ditt pass....



Men nu e de bara resten kvar!! Förts får du vila o sen kommer vi stå vid din sida och heja fram dig! Kör hårt! Ska bli så kul att hälsa på dig!!! Kramar

2010-02-04 @ 15:26:09
Postat av: Jos

Jag har ju inte sett den här bloggen förut, intressant! :) vad skönt att allt har gått bra. Hur är det med ryggen? hoppas du blir kry snart! Hör av dig när du är på bättringsvägen och när du orkar, så kan vi ses någon dag? :) Puuuuss!

2010-02-04 @ 16:56:17
URL: http://zarabi.blogg.se/
Postat av: Lis@

Du har så rätt när du säger att det är bättre hemma för visst är det så. Inte minst att slippa sjukhuslukten, för den tycker jag är vedervärdig, känner sig sjuk av bara den.



Säger bara krya på dig



2010-02-05 @ 13:36:52
Postat av: Fredrik

Hej!



Skönt att du är på bättringsvägen.

Låter som detta inte va direkt en dans på rosor.

Känns skönt att personalen va så personliga iallafall.



"Vi", Anna och Matte får träffas någon kväll och så får jag fråga ut dig riktigt så jag är beredd när det bär av för mig. Mvh: Fredrik

2010-02-07 @ 09:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0