OS - räddaren i nöden!


Nu händer det inte så mycket annat exotiskt på dagarna som är värt att skriva om här.
Därav dålig uppdatering. Mobilen påminner mig var sjätte timma att det är dags att ta tabletter, ibland gör det mycket ont och ibland känner jag mig riktigt bra. Men det händer inte så värst mycket mer med själva ryggen.
Nu är det bara att vänta...

Var på badhuset med I-M, S och A igår. Passade på när det var sportlov. Lyckades ta mig fram en länga (25m) med så kallat pensionärssim. Då har man inte kroppen längs med vattenytan utan mer ner mot botten, nästan som att jag trampade vatten framåt :) Men fram tog jag mig. Nästa gång det blir bad får det bli ryggsim...

Har även hunnit med ett besök på jobbet idag. Kul att träffa mina arbetskamrater igen! Men jag var framför allt där för att lämna in alla papper. Det är en hel del att hålla koll på när man är sjukskriven. Hoppas att det dröjer bra länge efter den här omgången innan jag blir sjukskriven igen...

Nu blir det TV och ytterligare en kväll framför OS. Det är nog det enda possitiva med att gå hemma nu. Jag kan kolla hur länge jag vill på kvällarna utan att känna mig stressad för att jag ska upp tidigt nästa dag. Snart susar Vonn ner för backen, vågar Anja?


Vad har ni gjort det senaste???



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0