Paketöppning


Det kliade verkligen i fingrarna på mig när jag satt med de tre paketen framför mig. F är nämligen otroligt bra på att hitta de mest klockrena presenterna och ibland undrar jag om hon och I kan vara släkt på något sätt...

De två första paketen innehöll BodyButter, BodyLotion och BodyShower med BodyShops nya doft som kommit in till butiken nu lagom till alla hjärtans dag på söndag. De luktade jätte gott och alla förpackningarna var täckta med hjärtan i alla regnbådens färger. Nu ska jag inte bara se "fancy" ut när jag ligger i sängen men I's fina byxor och snygga örhängen utan nu ska jag även lukta gott :) 

Men de mest spännande var nog det tredje paketet. Jag skrattade så jag visste inte vart jag skulle ta vägen när jag såg vad det innehöll. F hade köpt den nya mascaran från IsaDora - som vibrerar! Allt för att jag ska slippa att anstränga mig för mycket för att se "fancy" ut, haha!

"Den målar nog av sig själv tror jag, haha!"



Tack så jättemycket för presenterna, tårtan och trevligt sällskap!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0