Sygnen borta!


Äntligen är stygnen borttagna!
Idag klockan 16.00 försvann dom och dom var inte korta vill jag lova.
11 st totalt och så här såg de ut när de satt på plats.



Postat av: Johanna Evertson

Hej Virre!!

Sag pa FB om din blogg och har nu last alla inlaggen du har och kanstaterat att jag minst en gang om dagen tanker pa dig och jag hoppas varkligen att det gar bra for dig.

Har en van har i Dallas som ska gora samma operation som du i slutet av februari. Sa idag nar hon var har visade jag henne dina ronken bilder.

Hon tyckte det var roligt att se och hon sager som du att det ar med bade spanning och lattnad som hon vantar pa operationen.



Jag hoppas du snart ar aterstalld och ute och springer snart igen och vem vet kanske det kan bli nagra langder i basangen ocksa!! ;)

Kram Johanna Evertson

2010-02-09 @ 00:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0