TACK!!!


Har förstått att det är många av er i min närhet som hittat hit till bloggen och förljer min berättelse. Ni är betydlig fler än vad jag trodde ni skulle vara när jag startade den och det glädjer mig.

Jag tänkte därför ta tillfället i akt och tacka. Tacka alla som kommenetrat här, alla som ringt och framför allt stort tack för alla underbara pepp-sms jag fått. Vill även ge ett extra tack till I som skickade världens finaste kort upp till avdelningen på Strängnäs (alla var avis!). Den stöttningen jag fått och fortfarande får är guld värd för det är jobbigt emellanåt. Tröttheten och orken är något jag inte själv styr över på samma sätt längre.

Tack  - att ni bryr er betyder mer för mig än ni någonsin kan ana


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0