Dagen efter...


Ligger i sängen och kollar ut över ett snöigt Löt. Jag trodde att jag skulle vakna upp i helvetet efter opertionen igår, men det kändes helt okej. Blev possitivt övverraskad, tills illamåendet kom krypandes... Jag fick smärtstillande och blev illamående, jag fick smärtstillande och blev illamående och så höll det på ända tills idag på morgonen när jag fick bytt smärtstillandepiller! Idag känns smärtan värre än igår, men när jag känner att den kommer krypandes så är det bara att ringa i klockan. Då kommer sköterskorna och sprutar in mer smärtstillande i kanylen på magen.  Men jag har ändå lyckats gå tio steg och både tvättat av mig och borstat tänderna, vilket känndes väldigt skönt!   Nu har jag t.o.m. lyckats stopapa i mig en halv omelett - imponerande :) Men det tar på krafterna så nu blir det vila igen...

Postat av: Jan-Åke Roos

Tjena Virre

Allt väl hoppas ja,,,nu har du en stel tid framför dig,när dä gäller å bita ihop å kämpa på ,men dä fixar du,,har ju läst din bakgrundshistoria,å förstår att du haft nåra jävliga år

krya på dig

//Roos

2010-01-28 @ 13:06:51
Postat av: Emelie

Vad glad jag blir att allt gick bra och att du mår hyffsat bra! Tänkte på dig hela dagen igår. Jag ringer dig lite senare då du förhoppningsvis mår lite bättre. Ha det bra vännen min <3

2010-01-28 @ 14:14:39
Postat av: Lotta

Hej söta fröken,

jag har tänkt på dig de senaste dagarna... och nyss blev jag så glad när jag "hittade" din blogg. :)Jättefin blogg!

Jag hoppas att du finner kraften att kämpa hand i hand med smärtan, som kommer avta!!! Snabbare än kvickt förhoppningsvis...

Ha det så bra som bara går och kom i håg att jag skänker dig många tankar här uppe i kylan.

Pöss

2010-01-28 @ 17:19:15
Postat av: Annica

Så skönt att läsa dina egna ord om hur det är, det här var en bra sak att göra, så kan de som vill läsa. Skönt också att det är gjort, du är så stark, och nu går det framåt och uppåt istället. Hoppas de kommer rätt med smärtlindring fort.

kram

2010-01-28 @ 17:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0