Vårdpaket


Förmidaggen har varit riktigt lång.
Började med att jag "checkade in" vid halv tio, de närmasta två timmarna efter det utsattes jag för riktig korvstoppning - nästan värre än på skoltiden :)
Det var sjuksköterskor, narkos sköterska, nakrosläkare och sjukgymast som alla ville lämna sin information. Det var nog tur att jag hade sällskap som stannade och lyssnade annars hade det nog blivit  lite väl mycket att ta in själv på en gång.

Efter att ha lyssnat intensivt i två timmar så kan jag nu konstatera att imorgon efter lunch troligtvis kommer att vakna upp i helvetet. Det är lika bra att ställa in sig åp det värsta av värsta med en gång...
Sjuksköterskan pratade om att det inte alls var säkert att jag ens orkar ta mig upp ur sängen imorgon på uppvaket där jag stannar tills på torsdag kväll. Medans sjukgymnasten redan gett mig övningar - känner mig smått förvirrad. Hon ville att jag i alla fall skulle försöka ställa mig upp vilket säkert är bra för blodcirkuationen då hon pratade om risken för blodproppar.

Försöka ska jag i alla fall - men jag lovar inget :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0