Världens mysigaste B&B


Nu är det inte långt kvar... Har precis kommit upp till Strängnäs, men till ett B&B 3 km från kliniken. Imorgon klockan 9.30 ska jag läggas in och då väntar troligtvis en heldags fastande. Det är inte förrän onsdag som dagen D är här. En dag som jag både längtat efter och fruktat. Det är då jag ska steloperera två kotpelare i ländryggen. Just nu sitter jag i fönstret på vandrarhemmet (som för övrigt är det mysigaste jag någonsin bott på!) och funderar. Det är mycket som snurrar runt just nu och jag önskar att min sambo varit här - saknar honom redan! Men sällskap har jag ändå här uppe och tur är nog det... Behöver ni boende en timma från Stockholm någon gång så kan jag varmt rekomendera det här B&B www.lastad.se

Postat av: Världens bästa Emelie

Hej gumman!

Lycka till nu. Jag håller tummarna att allt går bra, vilket vi båda vet att det kommer att göra. Eller hur? Jag ringer dig i veckan. Ta hand om dig! Puss och kram

2010-01-25 @ 20:04:45
Postat av: Sara Johansson

Vad bra att vi kan följa dig här med :) du vet att du kan ringa mig när som helst. Jag håller tummarna. Vilken underbar bloggdesign du har förresten! Du får göra en till mig med ;) kramar

2010-01-25 @ 20:08:32
URL: http://sarasonic.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

Lycka till!!

2010-01-25 @ 20:39:28
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Kristine

Min mamma har också haft kontakt med dem om sin rygg, tyvärr så kunde de dock inte hjälpa henna :/ Själv så har jag också gjort en steloperation i ryggen, jag har skolios så mitt sitter ju längs med revbenen så det begränsar ju inte min rörelseförmåga så mycket, blir lite jobbigt ibland bara. Men jag hoppas din operation går jättebra :) Lyckospark!

2010-01-25 @ 22:12:57
Postat av: Kalle

Du kanske kan göra en till mig med ;)

Puss puss Älskling. natti natti hörs imorgon

2010-01-25 @ 22:16:50
Postat av: Annica

Tänker på dej, det kommer att bli jättebra. Var rädd om dej och låt det ta den tid det tar.

Kramar

2010-01-26 @ 08:32:09
URL: http://vandpunkten.blogg.se/
Postat av: Sofia Vienna

hoppas allting gått bra <3

2010-01-26 @ 12:46:40
URL: http://sofiavienna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0