Gräddhyllan


Idag går det inte i många knop... det är en riktigt seg dag! Gårdagskvällen slutade precis som väntat på topp med mätt mage och glatt humör. (För jag blev faktiskt mätt trots att jag bangade den mindre goda nyponsoppsdesserten enligt min smak!) Kan bara konstatera att Harrys inte är överbefolkat helgen innan lön!

Vaknade idag av att telefonen ringde. Svarade och bestämde mig för att vara ärlig och verkligen säga som det var att jag faktiskt låg och sov. Precis som jag antog innan jag svarat så hann F knappt säga hej innan hon frågade "Väckte jag dig!?". Jag svarade ärligt som jag bestämt och sa att hon faktiskt gjorde det. Då sa hon bara "Ja, jag funderade precis när jag ringde om det inte var lite tidigt men halv elva så borde du ju vara uppe..."

HALV ELVA!? Shit pommes frites va gôtt vi sôv idag!!!

Bara att pallra sig upp efter det, fick lite sällskap och styrde sedan bilen mot Skövde för inhandling av hårddisk. Min har ju aldrig fungerat som den ska, men idag var det till datorn vi köpte en extra. Efter det gick resan åter mot Gräddhyllan för lite söndagmiddag. Och tro mej - det blev absolut INTE korv stroganoff!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0