Omstoppad av den bäste


Kalle stoppade om mig i soffan för en stund sedan när han gick och la sig. Jag ville inte sova än, bättre att vänta tills det är okej att ta nattmedicinerna. Men nu får jag nog snart krypa till korset, för i kors är precis vad mina ögon går nu. Blir lite kompakt blogginlägg ikväll för det blir via telefonen. Datorn är ju på "service" hos världens bäste dataservare - tur att vi skaffade Freja så vi har råd att betala den ;) Nu är det inte många dagar kvar, en rättare sagt. Så morgondagen måste jag förgylla med lite tvättning och impregnering. Imorgon kväll MÅSTE jag vara färdigpackad för då ska vi ju på examenskalas! Min kreativa idéspruta till vänn F har äntligen läst färdigt ( för den här gången i alla fall ) ;) Inte att glömma är att vi även måste fira att hon lyckats få ett toppen jobb - HURRA!!! Dags att krypa i säng, nu är det min tur att stoppa om... Nattinatti

Postat av: Katrin

japp, henne valde ni med omsorg. :D

2010-04-01 @ 07:43:39
URL: http://omkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0