Chaufför på lördag igen - jippie


Skit skit och skit!!! Hoppade de starka tabletterna igår eftermiddag för att kunna ta ett glas vin på lördag. Det kändes riktigt bra, inga större problem jämfört med om jag skulle tagit dem på hela kvällen. Men när jag väl lagt mig till rätta för att somna in så brakade helvetet lös här hemma. Jag hade den hemskaste värk jag känt på länge och bara låg och frös så jag skakade. Skyndade mig upp och tog de starkare tabletterna och en halvtimma senare så sov jag djupt...


Men, men åter till gårdagen som jag bara måste skriva lite om!

Jag gillar min mamma! Är glad att det är just hon som är min mamma och alla som känner oss vet att det inte går att förneka :) Igår hade vi en så kallad mor-dotterdag min kära mamma och jag då hon hade tagit ledigt. Kände mig riktigt pigg på förmiddagen så hon frågade om vi inte skulle ta en sväng till Ikea.

Jag nappade inte på förslaget. Det kändes både långt att först åka hela vägen dit och sen även långt att gå inne i varuhuset. Men smart som min mamma är så påminde hon om att det faktiskt går att vila även där inne. Jag har ju aldrig tackat nej till fika förut så ett par timmar senare så bar det iväg!

Fick äntligen handlat färdigt möblerna till kontoret i torpet, blir nog kanonbra när Kalle hjälpt mig sätta ihop det sen. Köpte även en lykta som ska ersätta adventsgranen på den "gamla" trappan - kan ju vara på tiden nu när det snart är påsk. Självklart inhandlades en hel del annat smått och gott som hör Ikea till. Dock ingen TV-möbe, den var slut och det stör mig lite...


Tack mamma för att du gjorde min dag . du är bara BÄST! Ser fram emot nästa mor-dotterdagar på kusten i maj. Då är både vädret och min rygg förhoppningsvis bättre så jag orkar lite mer :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0